[SPEC] klavaro.spec

Jakub Sochacki soshi w epf.pl
Pią, 15 Sty 2010, 18:47:48 CET

Przemyslaw Iskra pisze:
> Proszę o nienadużywanie * w nazwach bibliotek, znacznie bezpiecznie
> jest je wszystkie wylistować. Wtedy będzie widać większe zmiany.
> (Oczywiście w wersjach bibliotek * są wskazane)

Wzorowałem się na gktcairo.spec i dlatego to tak wyglądało. Poprawiłem
wg sugestii.

pozdrawiam

Panorama Internetu - prognoza pogody, poczta e-mail, SMS, wyszukiwarki: Gooru, Anonser, serwisy: randki, ogl‚oszenia, wakacje, program TV, Kina,  muzyka, DVD, newsy, inne.
http://www.panoramainternetu.pl/ (http://www.epf.pl/)