xorg-driver-video-intel

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Wto, 19 Sty 2010, 08:11:09 CET

On Mon, Jan 18, 2010 at 11:03:15PM +0100, Pawel Golaszewski wrote:
> Zrobiłem upgrade do wersji 2.10, która jest teraz w Th i efekt jest taki,
> że regularnie X mi wyskakują. Przy okazji trochę innych rzeczy było
> upgradowanych, ale wystarczyło goły driver cofnąć do wersji 2.9, która
> była poprzednio i teraz jest ok.

U mnie było dokładnie to samo.

Na pracowym kompie jakiś czas temu zrobiłem upgrade
xorg-driver-video-intel do 2.9.1-2 i śmigało aż miło (wreszcie nawet
flash w full screen na 82865G).

Następnego dnia chciałem to samo w domu, ale już na FTP 2.10 leżało… a
jak zrobiłem upgrade, to co jakiś czas leżały mi Xy… downgrade do 2.9.1
i problem zniknął. Teraz nie sprawdzę jaki tam mam sprzęt i kernel. W
każdym razie mam nauczkę – póki Xy ze sterownikiem intela działają, to
nie ruszać, bo developerzy starają się, żeby zepsuć.

Pozdrowienia,
        Jacek