[kde4] haldeamon + pendrive...

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 20 Sty 2010, 13:24:25 CET

2010/1/20 Jacek Konieczny <jajcus w jajcus.net>:
> Czy to znaczy, że niedługo byle aplikacja będzie potrzebować najnowszego
> PLDowego kernela (bo już się przyjęło, że co nowy udev, to na starszych
> kernelach nie pójdzie). Jeśli tak, to ja dziękuję… wolę abstrakcję,
> która rzeczywiście izoluje aplikacje użytkownika od sterowników
> (kernela).

AFAIR zależność od kernela była tylko z tego powodu, że kernel w
pewnym momencie zaczął w końcu sensownie nazywać urządzania, co
pozwoliło wywalić masę regułek z udeva i w efekcie znacznie
przyspieszyć czas reakcji na przetwarzanie sygnałów o nowych
urządzeniach (przy każdym evencie przetwarzane są wszystkie regułki po
kolei).

Jeśli mnie pamięć nie zawodzi i rację, to wystarczyłoby dodać pakiet
udev-compat z regułkami dla starszych kerneli.

--
Patryk Zawadzki