xorg-driver-video-intel

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Sob, 23 Sty 2010, 20:39:20 CET

On Sat, Jan 23, 2010 at 05:00:36PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Tego nie wiem bo nikt jeszcze sensownego maila o problemie nie napisał więc
> nie wiadomo czy KMS w 2.9 jest użyty czy nie...

U mnie 2.9.1 działa pięknie z KMS. Coś jeszcze potrzebne, żeby to był
„sensowny mail”?

xorg-driver-video-intel-2.9.1-2.i686
xorg-xserver-server-1.7.4-1.i686
libdrm-2.4.17-1.i686
Mesa-dri-driver-intel-i965-7.7-1.i686
Mesa-dri-driver-intel-i915-7.7-1.i686
Linux lolek 2.6.32.3-1 #1 SMP Thu Jan 7 09:35:42 CET 2010 i686 Genuine_Intel(R)_CPU___________T2300__ w _1.66GHz PLD Linux

00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile 945GM/GMS, 943/940GML Express Integrated Graphics Controller (rev 03)

Zmiana xorg-driver-video-intel na 2.10 i co prawda Xy się uruchamiają,
ale długo nie pochodzą.

Pozdrowienia,
        Jacek