[Th-test] Dzisiejszy update spamassasina

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 28 Sty 2010, 08:38:53 CET

Dnia czwartek, 28 stycznia 2010, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
[...]
> W tym SA nie ma już regułek. Musisz odpalić sa-update && sa-compile z
>  palca i wtedy restart.
>
> ps. można by w sumie stworzyć spamassassin-rules.spec bo tarballe jakieś
> tworzą osobne

Zadziałało. Można by wrzucić jakieś info do %postinst. Ale mam wrażenie, że
zaraz podniosą się uzasadnione gromy, bo jak ktoś zechce zrobić update na
małym serwerze, gdzie nie ma kompilatora (sa-compile wymaga gcc), to spamd
będzie nieużywalny.