mirrory, totalny resync

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 30 Sty 2010, 17:23:45 CET

W dniu 30 stycznia 2010 17:17 użytkownik Marcin Rybak
<marcin.rybak w gmail.com> napisał:
>  W dniu 30 stycznia 2010 17:00 użytkownik Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com

> jasne, dobrze Ci idzie udawanie, że nie wiesz o co chodzi. Ale żeby
> zaspokoić Twój betonowy umysł:

No, mój betonowy umysł potrafi jasno i precyzyjnie odpowiadać na jasne
i precyzyjne pytania. Czarować i przepowiadać przyszłość ze szklanej
kuli ma być ponoć na drugich zajęciach...

> master-ftp.pld-linux.org ma popsute indeksy

Nie zmienia to jednak faktu, że master-ftp jest głównym ftp, a czy ma
rozjechane indeksy czy nie i dlaczego taki jest stan rzeczy nie było
zawarte w Twoim pytaniu. Jak chcesz domyślania się to idź do wróżki
albo pierwszej lepszej kobiety.