Problem z budowaniem kernel-desktop

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 6 Lip 2010, 10:52:38 CEST

Próbuję skompilować kernel-desktop.spec (-r Titanium, kernel 2.6.34.x), przy
czym zależy mi szczególnie na zbudowaniu modułów nouveau. Dodałem
odpowiednie linijki, żeby opcje były dodawane do pliku .config. I są
dodawane, ale... w pewnym momencie na początku faktycznego budowania kernela
następuje coś w rodzaju procesu "czyszczenia konfiguracji", w tyniku której
tworzony jest nowy plik .config pozbawiony już dodanych przeze mnie opcji.

Dlaczego tak się dzieje? Czy ktoś ma pomysł jak zrobić, żeby te parametry
nie były wywalane? W kernel.spec tak się nie dzieje (inna sprawa, że w nim
jest inna logika budowania).