[RescueCD] Nowa wersja 2.98 się zbliża...

Michał Lisowski lisu87 w gmail.com
Czw, 8 Lip 2010, 12:39:04 CEST

W dniu 26.06.2010 22:02, Arkadiusz Patyk pisze:
> Witam
>
> Z Waszą pomocą udało się odświeżyć  RCD - dzięki.
>
> Bez rewolucyjnych zmian. Pakiety aktualne z CVS, kernel  2.6.34.
>
> Do przetestowania: http://rescuecd.pld-linux.org/beta/
>
> Wszelkie konstruktywne uwagi mile widziane.
> Jeśli nie wyjdą jakieś krytyczne babole za parę dni opublikuje
> na stronie.

A mi się krzaczy rpm. Najpierw w poldku jak instaluję system z chroota:

> install setup

instaluje się ładnie.

Ale potem:

> install FHS

wywala mi segfaulta co powoduje, że rpm przestaje w ogole reagować.

Próbowałem instalować też bez poldka, gołym rpmem, efekt ten sam.