adapter a rpm.groups

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pią, 16 Lip 2010, 20:32:36 CEST

Dnia 2010-07-16, pią o godzinie 10:56 +0200, Paweł Zuzelski pisze:

> Powinien.
>
> 1. poldek> upgrade rpm-build-*
Zrobiłem
> 2. cd ~/rpm/packages; cvs up builder
To IMO nie powinno mieć znaczenia
> 3. rm -rf ~/rpm/S*
to tym bardziej

> i daj znać czy pomogło.

Pomogło :)
Dla pełnej jasności - używałem skryptu ~/rpm/packages/adapter
(uaktualnionego) i miałem wątpliwości co do sensu pkt. 1 ale w skrypcie
widziałem, że intensywnie używa makr rpm'a

Dzięki.

--
Pozdrawiam
Krystian T.