Re: [Ti] biała strona w chromium-browser po aktualizacji

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 19 Lip 2010, 14:32:36 CEST

W dniu 19 lipca 2010 14:26 użytkownik Bartosz Świątek
<shadzik w gmail.com> napisał:

> I BTW czy SHM to nie była pamięć dla zintegrowanych kart graficznych?
> Czy te karty per hardware nie mają ustalone ile mogą za alokować
> pamięci współdzielonej?

Sam se odpowiem z pomocą sparkiego...

14:31 < SamChi> bs: shm jest do IPC, bardzo miłe i szybkie zresztą,
szkoda tylko że niewiele unixów to ma

Czyli odpowiedź na moje pytania brzmi: nie, bredzisz :P