[Ti] i586 kernel-2.6.34-desktop

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 24 Lip 2010, 23:00:30 CEST

W dniu 24 lipca 2010 22:53 użytkownik grapeli23
<grapeli23 w googlemail.com> napisał:
> Witam
>
> Z czystej ciekawości zinstalowałem i niespodzianka przy starcie.
>
> This kernel requires the following features not present on the CPU:
> cmov
>
> config-dist
> -----------------
> CONFIG_M686=y
> CONFIG_X86_CMOV=y
>
> Biorąc pod uwagę architekturę na jaką zostały zbudowane paczki, to
> takie ustawienia są chyba zbyt wygórowane.

Tak uważasz?

Nie chce mi się szczerze mówiąc robić specjalnego konfiga dla i586 bo:

a) nie mam czasu
b) nie mam chęci
c) nie mam takiego sprzętu
d) 3 konfigi to za dużo "pieprzenia się" przy upgradzie, już z dwoma
mi się nie chce
e) chciałem przejść na multiarch konfig, ale autor tego ustrojstwa ma
w dupie napisanie dokumentacji, więc nie przechodzę

Czyli podsumowując - use it or lose it.

Pozdrawiam,