[Ti] i586 kernel-2.6.34-desktop

grapeli23 grapeli23 w googlemail.com
Wto, 27 Lip 2010, 12:57:10 CEST

Dnia 27.07.2010 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com> napisał/a:

> Ok, wrocilem z urlopu.
>
> Jestes pierwsza osoba ktora to widocznie testowala na i586, niemniej
> jedak nie bede olewal 1 osoby.
>
> Poprawilem to. Jesli mozesz to przetestuj rel 3 tego speca.
>
> ./builder -bb -r Titanium kernel-desktop
>
> Dzieki.

Bardzo to miłe z Twojej strony, ale sorry zbudowanie paczki to troszkę
ponad siły tego kompa. Czas kompilacji to pewnie grubo ponad 48h.

Kompilacja kernela 2.6.31+bfs z konfigiem skrojonym pod ten sprzęt
wyniosła coś ok 14h.

W tym kompie działa Ac, a kernel 2.6.16.62 spisuje się wyśmienicie. Nie
spotkałem drugiego takiego z tak rewelacyjnym schedulerem. Na tego typu
sprzęcie, minimalna różnica jest wyczuwalna.

Titanium, wykorzystuję do uruchamiania programów przez dchroot, które na Ac
nie odpalą, google-chrome, firefox 3.6, itp. Działają bez problemów.

Są jakieś statystyki z serwerów jakie jest zainteresowanie i586?

Pozdrawiam.