Co by tu zmienic w PLD...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 28 Lip 2010, 10:26:39 CEST

On Wed, Jul 28, 2010 at 08:57:36 +0200, Marcin Rybak wrote:

> no i takie podejście do problemu jest pierwszym krokiem do tego, by PLD
> upadło, "nie podoba Ci się, to jest inna dystrybucja"

Takie podejście funkcjonuje od lat.

> co do uwag Hawk'a jak najbardziej sie zgadzam, jako użytkownik który
> oczekuje od dystrybucji stabilności migruję coraz więcej do wspomnianego
> CentOS'a właśnie w poszukiwaniu tego, czego w PLD zaczyna brakować (a było -
> jeszcze do czasów AC).

Ac było pomyłką. Nie miało ani stabilności Ra (gdzie ludzie się chwalili
upgrade * w cronie), ani świeżości Th.

> Niedopuszczalnym uważam - puszczanie pakietów z Ready
> czy Test do main - tylko dlatego, że był w Ready odpowiednią ilość czasu (a,
> że nikt mógł go nie użyć w Ready - to problem tych co sobie go zainstalują
> gdy wpadnie do main)

Czyli jeśli nikt nie przetestuje (bo ci, co używają, nie chcą z ready
instalować), to w jaki sposób miałoby być przenoszone?

Jedyne czego mi brakuje, co już przed chwilą napisałem, to starych
pakietów, bo lokalnie to ja sobie zrobię rollback, ale do starych wersji
nie można często doinstalować potrzebnych elementów.

> Wiem, że do testów trzeba ludzi, i jak napisał Jacek PLD jest daleko za
> dystrybucjami z odpowiednim QA, ale jak ktoś podbija pakiet - to może warto
> by obowiązkową lekturą była choćby lektura changeloga.

Czym więcej obowiązków, tym mniej wykonanej roboty.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>