Co by tu zmienic w PLD...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Śro, 28 Lip 2010, 12:37:08 CEST

> miej pretensje, do autorow pakietow, ze wydaja stabilny-release z bledami.
> zawsze mozna trzymac stare wersje i skonczyc jak debian, czy redhat-enterprise.
> jak oczekujesz stabilnosci z zapaszkiem mola na produkcje, to zainstaluj sobie
> CentOS-a (klon RHEL bez supportu).

Od tego mam swoje Titanium. CentOSa i Debiana też używam do niektórych
zastosowań. Tematem dyskusji nie ma być co zrobić żeby pakiety były
stabilniejsze... to juz wiem i w Titanium się to sprawdza. Tyle, że może
być jeszcze lepiej, ale sam tego nie dam rady zrealizować, a
przynajmniej nie w sensownym czasie. Dlatego pisałem od razu, że szukam
osób które były by chętne mi pomoć niezależnie czy mój pomysł będzie
realizowany jako oficjale PLD czy nadal jako nieoficjalne Titanium.

Cała reszta mojego maila miała jedynie na celu przedstawić jakie zmiany
mam na myśli, oraz możliwość "połączenia" zalet Th i Titanium pod jednym
szyldem.

M.