Co by tu zmienic w PLD...

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 28 Lip 2010, 14:24:07 CEST

Dnia środa 28 lipiec 2010, Tomasz Pala napisał:

> +1

+1

Tak w ogóle, to miast czynić gdybane założenia skupić się na tym, aby obecny
porządek zosyawić. Nie wiem w czym tkwi problem Waszej dyskusji o stabilności.

Jeśli ktoś dąży do tego, żeby wpisać "yum upgrade -y" i wsadzić ręce do
kieszeni to zachęcam go do skorzystania z dobrodziejstw jakie daje CentOS.
Zapewne Pythona 2.6 doczeka się tam w roku przyszłym.

Jeśli kogś nie przeraża po wykonaniu upgradu jakiś kwaszący krzyk tego czy
owego programu, bo np.: trzyma sobie już używane paczki z boku, to nie widzę
sensu tej dyskusji. Używam PLD od 5 lat na lapku i na serwerach produkcyjnych
i jestem zadowolony.

Weźcie parasol i idźcie na spacer, może wiatr Wam te stękania z głowy wywieje.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl