Co by tu zmienic w PLD...

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 28 Lip 2010, 14:53:01 CEST

Witam,

> Jeśli ktoś w robocie nie ma nic innego do czynienia tylko upgrade i
> naprawa tego co właśnie wypiździło, to zachęcam do znalezienie sobie
> hobby albo ciekawszej pracy.
> A na pewno do instalacji PLD Th+ready+test.

Wiesz.. nie chcę nikomu umniejszać, ale jak ktoś ma spryt (*) i _wiedzę_ przez
wielkie W, to sobie poradzi.

* potrafi logicznie myśleć i korzystać z wyszukiwarki

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl