Co by tu zmienic w PLD...

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Śro, 28 Lip 2010, 15:17:22 CEST

On Wed, Jul 28, 2010 at 02:33:03PM +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Jeśli ktoś w robocie nie ma nic innego do czynienia tylko upgrade i
> naprawa tego co właśnie wypiździło,

Ale dla kogoś, kto pracuje z Pythonem i z tego żyje, to różnica między
Pythonem 2.5 i 2.6 jest istotna (nowe „drobiazgi” w języku, które bardzo
ułatwiają pracę) – jedna z tych, dla których wybiera się inną
dystrybucję (o ile jest taka możliwość).

Kupa ludzi musi się męczyć ze starymi Pythonami tylko dlatego, że są
przywiązani do jednej dystrybucji, czy hostingu. PLD daję mi tę wolność
zastosowania aktualnej wersji i za to sobie je cenię.

Dla ciebie, to tylko jakaś pogoń za numerkami, pakietu którego sam
bezpośrednio nie używasz (używa to „coś w systemie”), ale dla innego to
kluczowy element.

Podejrzewam, że podobnie jest z wieloma innymi przypadkami, gdzie
niektórzy widzą tylko pogoń za numerkami.

Trudno dogodzić wszystkim…

Pozdrowienia,
        Jacek