Co by tu zmienic w PLD...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Śro, 28 Lip 2010, 15:29:12 CEST

> Tak w ogóle, to miast czynić gdybane założenia skupić się na tym, aby obecny
> porządek zosyawić. Nie wiem w czym tkwi problem Waszej dyskusji o stabilności.

Ponieważ obecny porządek ma pewne ograniczenia, które na produkcji
często przeszkadzają, o czym już było w innych mailach tego wątku. Jak
ktoś takich problemów nie odczuwa to albo to co uważa za "produkcję"
jest "bardzo mikroskopijną produkcją" albo... to już temat nie na tą
dyskusję bo wykracza daleko poza sprawy związane z PLD więc go sobie
podarujemy.

M.