devel-hints-pl.txt

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 2 Cze 2010, 17:20:26 CEST

W dniu 2 czerwca 2010 16:14 użytkownik Pawel Golaszewski
<blues w pld-linux.org> napisał:

> eeee - głupoty gadasz.
> Niech będzie jeden język. Może być angielski.

Yyy, a ja zawsze myślałem, że taka społeczność jak nasza wyróżnia się
tym, że dajemy wybór (choćby języka w jakim chcemy czytać) przyszłym
developerom i użytkownikom. Cóż, "jeden by rządzić wszystkimi"... ;)

> Mi też się nie chce pisać 2x tego samego.

Aha, czyli jawnie propagujesz lenistwo? :)

Skoro tak wszyscy znają superaśnie angielski, to przecież to pryszcz
przetłumaczyć 2 zdania na polski, nie? ;)