devel-hints-pl.txt

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 4 Cze 2010, 14:29:42 CEST

W dniu 4 czerwca 2010 09:46 użytkownik Pawel Golaszewski
<blues w pld-linux.org> napisał:

> Zawsze byłem za wyborem, ale jest jeszcze kwestia mocy przerobowych...
> Niech będzie jeden dokument a przyzwoity zamiast dwóch słabych.

Well, niech będzie, że jestem naiwny, ale czy nie lepiej mieć ten
drugi słaby dokument i wierzyć, że któregoś dnia Bóg ześle nam
frajera, który weźmie i przetłumaczy tą super wypaśną wersję na
Polski?

> Nie - stwierdzam fakt.
> Ty lubisz 2x robić to samo? Wątpię.

A kto komu każe robić coś 2 razy? Hej, to PLD - Pe eL De... :) Tutaj
każdy robi co chce.
Niech se pisze i poprawia wersję angielską skoro mu się chce, ale
uprasza się nie usuwania wersji niedoruchanej^W polskiej.