devel-hints-pl.txt

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 5 Cze 2010, 14:08:22 CEST

On Fri, Jun 04, 2010 at 14:29:42 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Well, niech będzie, że jestem naiwny, ale czy nie lepiej mieć ten
> drugi słaby dokument i wierzyć, że któregoś dnia Bóg ześle nam
> frajera, który weźmie i przetłumaczy tą super wypaśną wersję na
> Polski?

Z jednej strony tak (jak ktoś nie-en, to choć conieco się dowie). Z
drugiej obecność takiego pliku sugeruje, że jest on utrzymywany.

> Niech se pisze i poprawia wersję angielską skoro mu się chce, ale
> uprasza się nie usuwania wersji niedoruchanej^W polskiej.

Jak dla mnie może zostać, tylko warto by na wstępie zamieścić
informację, iż podstawową wersją jest angielska i polski tekst może być
niekompletny.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>