devel-hints-pl.txt

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 5 Cze 2010, 17:28:35 CEST

On Sat, Jun 05, 2010 at 14:46:19 +0200, Patryk Zawadzki wrote:

> Tylko jaki zysk? Jak nie znasz angielskiego, to po polsku przeczytasz,
> że kiedyś było tak i tak, a aktualne wymagania są po angielsku.

Nie wiem, może w GNOME co wersję wszystko przewracane jest do góry
nogami, ale narzędzia używane przeze mnie zwykle zachowują jako taką
kombatybilność wsteczną i raz przydzielone przełączniki/opcje pozostają
na swoich miejscach, podobnie zasady sie ulegają zwykle większym
zmianom. A tak konkretnie: widzisz gdzieś jakiś całkowicie nieaktualny
tekst? - to oznacz go jakoś albo usuń.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>