upstart po ostatnich zmianach...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 5 Cze 2010, 21:09:42 CEST

On Sat, 5 Jun 2010, Jacek Konieczny wrote:
> Jesteś pewien, że chodzi?

tzn - co chodzi? :)
vserver? tak
upstart? mniej więcej
usługa? wygląda na to, że tak

Do tej pory upstart działał bez żadnego ale.

>  Vserver ma osobnego inita (z pid=1)?

tak.
# ps -ef | grep init
root         1     0  0 14:44 ?        00:00:21 init [3]

> vservera w ogóle nie brałem pod uwagę w swoich zmianach dotyczących
> upstarta – nie znam i nie używam tego cuda.

To bardzo niedobrze, bo upstart jest bardzo interesujący w takim
zastosowaniu.
Kto tylko używa wirtualizowanych systemów nie ma na systemie-matce żadnych
usług. Wszystko jest w wirtualnych...

Do tej pory upstart był używalny w ten sposób, jako zamiennik zwykłego
inita. Teraz już mniej...

Tutaj jest dokument na ten temat:
http://linux-vserver.org/Upstart_issues
Niemniej - plain init z upstartem nic nie daje. Dostaję tylko uruchomiony
init i koniec... Normalnie powinien być wystartowany system jak na
fizycznym komputerze.