upstart po ostatnich zmianach...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 13 Cze 2010, 22:33:07 CEST

On Sun, 13 Jun 2010, Jacek Konieczny wrote:

> Czeka na jakiś event pewnie…
>
> Mógłbyś spróbować odpalić tam upstarta z tego brancha:
>
> https://code.launchpad.net/~jajcus-jajcus/upstart/state-save-stable
>
> i zrobić 'kill -USR2 1'?
>
> Wtedy w /upstart.state dostaniesz pełen wewnętrzny stan Upstarta, jak mi
> to podeślesz, to powiem na czym wisi.

A możesz wrzucić to na branch-a jakiegoś do cvs-u? :) będzie prościej :)

BTW - inna rzecz mi się rzuciła w oczy, która jest problematyczna.
Chodzi o zmienne, na przykładzie pliku upstart-a z cronie będzie to
CROND_MAIL_PROG.

Te same zmienne są ustawiane dwojako:
- w pliku /etc/init/<service>.conf
- w pliku /etc/sysconfig/<service>

To będzie powodowało problemy ("które jest nadrzędne?", "dlaczego
ustawiłem, a nie działa?"...). Dodatkowo poprawki w nowszych wersjach
skryptu startowego (/etc/init/<service>.conf) będą tylko jako rpmnew.
Na coś trzeba się zdecydować i sysconfig będzie tu lepsze.

Aha, gdzieś mi mignęło przed oczami, że przy starcie serwisu wypluwał, że
oczekuje postaci "env variable=value". Przy standardowym cronie.conf tak
nie jest...