Poldek - Installing set #X of Y

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 16 Cze 2010, 10:20:20 CEST

W dniu 16 czerwca 2010 00:09 użytkownik Bartłomiej Zimoń <uzi18 w o2.pl> napisał:
> Hej!
> Mi osobiscie zliczanie setow nie jest do niczego potrzebne.
> Wyglada dobrze, tak sie tylko zastanawiam po co ta zmiana?:
> -        if (!pkg_is_marked_i(ts->pms, pkg))
> +        if (pkg_is_marked_i(ts->pms, pkg))

Paczki nie są zaznaczone, ten kod powoduje, że nic się nie stanie
mimo, że mamy np. 200 paczek do aktualizacji.

> pkgs nie powinno byc globalne - mozna przekazac to jako parametr.

Nie, dlatego że pkgs są ustalane dopiero po wpisaniu upgrade/install.
Co chcesz podawać jako parametr skoro to jeszcze nie istnieje? Zauważ,
że to robi (chyba) funkcja i3_pre_ts_install().