dbus-upstart

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pią, 18 Cze 2010, 21:49:11 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 18.06.2010 14:31, od Jacek Konieczny:

> Cały system? To znaczy co?  Jakby cały kulał, to bym to raczej zauważył
> przy swoich testach. Jeżeli coś tego bardzo potrzebuje, to trzeba w
> dbus-upstart dorobić robienie tego pliku… z drugiej strony… to będzie
> znak, że DBus jest z init.d a nie z upstarta odpalony i skrypty %post
> itp. w pakietach mogą głupieć…
>
> Jeżeli „cały system” to jakiś pojedynczy pakiet, to może się znajdzie
> inne rozwiązanie…
Nie wiem, co o tym myśleć, ale na laptopach bez hala nie ma np.
prawidłowego statusu baterii w PowerDevil z kde4. Wypierniczenie w
kosmos paczki dbus-upstart rozwiązuje problem (dzisiaj pół dnia przez to
zmarnowałem), a dbus i tak jest odpalany z init.d w związku z obecnością
upstart-SysVinit

$ cat /etc/init.d/haldaemon  | grep /var/lock/subsys/messagebus
        if [ ! -f /var/lock/subsys/messagebus ]; then
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski