dbus-upstart

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 19 Cze 2010, 02:29:20 CEST

W dniu 18 czerwca 2010 22:13 użytkownik Daniel Dawid Majewski
<light-i w o2.pl> napisał:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 18.06.2010 22:03, od Patryk Zawadzki:

> A tego to ja nie wiem, musiałby się shadzik wypowiedzieć... ;)

Nie, ale jest to planowane. Cytuję autora:

"And we’re not forgetting upower (former DeviceKit) support: you might
be able to use it very soon, as a backend appears to be ready
somewhere. Just watch out my blog for an announcement."

Może będzie w 4.5 (na pewno w 4.6/4.7).