Re: PLD a deltarpm

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Nie, 20 Cze 2010, 22:44:16 CEST

Dnia 20 czerwca 2010 20:35 Daniel Dawid Majewski <light-i w o2.pl> napisał(a):
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 20.06.2010 18:45, od Bartosz Świątek:
> Źle zrozumiałeś, na ftp byłaby _najświeższa_ wersja paczki plus delty ze
> starszych wersji, w dodatku tylko takie, jakich objętość w porównaniu do
> objętości paczki nadaje ich obecności sens...
> Tak przynajmniej ja zrozumiałem consensus tego wątku, po jego uważnym
> przeczytaniu.

Oczywiscie chodzi o stan aktualnego ftp + delty aktualnie znajdujacych
sie pakietow na nim o ile takie maja sens. Nie wiadomo jeszcze jak dalece
wstecz bedziemy zostawiali delty.

W przypadku niemoznosci pobrania i stworzenia docelowego pakietu
poldek mialby pobierac pelen pakiet z ftp (jako ostatecznosc i najpewniejsze rozwiazanie).

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń