PLD a deltarpm

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 22 Cze 2010, 09:37:41 CEST

W dniu 22 czerwca 2010 09:20 użytkownik Daniel Dawid Majewski
<light-i w o2.pl> napisał:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 21.06.2010 22:33, od Pawel Kwiatkowski:
> Mam wrażenie, że zarówno repackage, jak i delty to opcje konfigurowalne

Hmm, jeśli delta działa tak jak myślę, czyli zmienia pliki na dysku +
meta dane rpma, to po nałożeniu takiej delty, rpm powinien myśleć, że
jest to nowy pakiet. Czyli:

rpm -qf /cos/dupa pokazuje dupa-1.0

nakładam deltę,

rpm -qf /cos/dupa pokazuje dupa-1.1

W tym wypadku repackage rpma powinien najnormalniej w świecie spakować
Ci pakiet dupa-1.1.rpm przed upgradem do dupa-1.2.