upstart po ostatnich zmianach...

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Czw, 24 Cze 2010, 13:41:53 CEST

On Thu, Jun 24, 2010 at 01:22:10PM +0200, Pawel Golaszewski wrote:
> Mimo wszystko dodałem łatkę jako bcond w specu. Znacznie wygodniej się tak
> to robi niż rzeźbienie ze źródłami...
>
> Niemniej - jest problem. Te serwisy, które są startowane przez upstart -
> startują (mam crona na razie tylko), ale pozostałe nie.

No to zrób 'kill -USR2 1' i podeślij mi /upstart.state. Tam powinno być
rozwiązanie zagadki.

> Dopiero "init 5; init3" daje mi działający vserwer. Strace tego
> "/bin/sh /etc/rc.d/rc 3" daje, że wisi on na jakimś read, nie mam pojęcia
> na czym...

Czeka zapewne na odpowiedź od Upstarta na jakąś metodę wywołaną przez
DBus… Chociaż… to /bin/sh wisi, a nie coś przez /bin/sh wywołane? Ma
jakiś potomków? Może próbuje coś przez rurkę przeczytać?
> A tak wogóle to wygląda na to, że upstart z tą łatką działa normalnie :)

> Jakieś informacje od deviloperuf? :)

Maintainer napisał,  że muszę cyrograf podpisać zanim będzie mógł
chociaż spojrzeć na mój kod. Podpisałem i dalej cisza…

Pozdrowienia,
        Jacek