libdlna

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Czw, 24 Cze 2010, 23:21:00 CEST

On Thu, 24 Jun 2010, maillistpld w gmail.com wrote:

> możesz trochę jaśniej? nie jestem jeszcze tutaj obyty...

w packages leżą dwa skrypty: adapter i adapter.awk, skrypty te
automatycznie poprawiają wiele popularnych pomyłek i ujednolicają
formatowanie speca. Każdego speca należy potraktować adapterem, na
przykład tak:

~/rpm/packages/adapter plik.spec

tylko upewnij się, że masz ustawione locale UTF8, ja mam taki alias
w shellu:

$ alias | grep adapter
adapter='LANG=pl_PL.UTF8 ~/rpm/packages/adapter'

--
Pozdrawiam,
Paweł