qalculate-kde - nowa wersja 0.9.7

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pią, 25 Cze 2010, 11:25:28 CEST

Jest nowa wersja wypuszczona po około dwóch latach :
http://downloads.sourceforge.net/project/qalculate/qalculate-kde/qalculate-kde-0.9.7/qalculate-kde-0.9.7.tar.gz
Sobie przedłubałem speca na nowszą wersję, ale zanim podeślę łatkę, jest
drobny problem. Nie jestem zbyt obyty z autotools. Czy ktoś mógłby się
pochylić nad problemem i coś podpowiedzieć ? :
$  rpm -q kde4-kdelibs-devel kde4-kdelibs kde4-kde3support-devel
kde4-kde3support-libs
kde4-kdelibs-devel-4.4.4-1.x86_64
kde4-kdelibs-4.4.4-1.x86_64
kde4-kde3support-devel-3.5.10-26.x86_64
kde4-kde3support-libs-3.5.10-26.x86_64
$ ./configure
[...]
hecking for Qt... libraries /usr/lib64, headers /usr/include/qt using -mt
checking for moc... /usr/bin/moc
checking for uic... /usr/bin/uic
checking whether uic supports -L ... yes
checking whether uic supports -nounload ... yes
checking if Qt needs -ljpeg... no
checking for rpath... yes
checking for KDE... configure: error:
in the prefix, you've chosen, are no KDE libraries installed. This will
fail.
So, check this please and use another prefix!

Spakowany config.log w załączniku.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski