upstart po ostatnich zmianach...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 25 Cze 2010, 12:11:12 CEST

On Thu, 24 Jun 2010, Pawel Golaszewski wrote:

> Znalazłem. "console none" w rc.conf jest rozwiązaniem. Wszystko startuje
> jak powinno. Tylko czy to dobre rozwiązanie?

Znalazłem jeszcze coś co może trochę tłumaczyć.

Miałem zrobione w vserverze /dev/console jako fifo, zgodnie zresztą z
instrukcją na naszej stronie www:
http://www.pld-linux.org/Docs/Vserver#head-84f871ddd91a4d43cc71ccead20ec3da88be1bf7

Po zmianie tutaj na console zrobione jako zwykły mknod, upstart działa bez
żadnych modyfikacji. Pozostaje pytanie czy instrukcja na naszej stronie
jest prawidłowa? Czy upstartowi powinno robić różnicę czy porozumiewa się
z prawdziwym /dev/console czy tylko z rurką do niego (IMvHO nie powinno w
żadnym razie)?