[OT] builder ; było Re: libdlna

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pią, 25 Cze 2010, 12:43:26 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 25.06.2010 11:58, od Paweł Zuzelski:

> eee? Jak se założysz konto, to każdy ma tam rw.
Ano próbowałem założyć konto na http://www.pld-linux.org/UserPreferences
Opie..rniczyło mnie, ze nie mam powiązanego konta CVS i żebym podał
prefix "nondev-" No to dalej - "nondev-DanielMajewski" - nic z tego, o
nic się nie plując i niczego nie potwierdzając olewa ciepłym moczem...
No chyba, ze ktoś dostał jaką wiadomość w celu akceptacji i teraz
właśnie odsypia nocne zabawy z gcc/php lub temu podobne... ;)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski