qalculate-kde - nowa wersja 0.9.7

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pią, 25 Cze 2010, 13:59:18 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 25.06.2010 11:57, od Łukasz Maśko:

> Mi wychodzi na to, że skrypt configure jest zrobiony pod stare KDE3.
> Spróbuj, czy załączony patch poprawi budowanie (nie daję gwarancji).
Poprzedniej wiadomości nie było - kombinowałem w między czasie z
autotools i się mi pomieszało...
Poszło kroczek dalej.
checking for KDE... libraries /usr/lib64, headers /usr/include
checking if UIC has KDE plugins available... no
configure: error:
you need to install kdelibs first.

If you did install kdelibs, then the Qt version that is picked up by
this configure is not the same version you used to compile kdelibs.
The Qt Plugin installed by kdelibs is *ONLY* loadable if it is the
_same Qt version_, compiled with the _same compiler_ and the same Qt
configuration settings.

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski