PLD a deltarpm

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 27 Cze 2010, 09:09:54 CEST

On Sun, Jun 27, 2010 at 08:52:32 +0200, Kamil Dziedzic wrote:

> Tego nie byłbym taki pewien. Tego się chyba jednak nie będzie dało zrobić.
> Delta posiada zawsze pełne headery oraz pliki konfiguracyjne (diffowanie ich nie
> ma bowiem sensu bo w systemie możesz mieć zmienione musi więc mieć całe)

A pozostałe pliki? Przecież je też mogę mieć zmienione (bardzo często
taką sytuację miałem ze skryptami startowymi, że były skopane i przed
commitem poprawiałem je na miejscu, binarne również zdarza mi się
podmieniać na działające lepiej/inaczej, a w ogólnym przypadku ktoś może
mieć dowolny plik na dysku zwyczajnie uszkodzony).

> nowego pakietu. Nie ma jednak ani headerów ani configów starego pakietu.

Fakt. Ale w takim razie dużo lepsze byłyły 2x większe delty zawierające
pliki do przodu i do tyłu, dając nową funkcję - możliwości
zainstalowania starszej wersji z tego, co jest dostępne na ftpach.
Wczoraj pół dnia walczyłem z niedziałającym GDM, skończyło się na
podmianie nastu plików (włączając binarki) z repackage...

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>