Marcin Rybak wants to connect on LinkedIn

Marcin Rybak marcin.rybak w gmail.com
Nie, 27 Cze 2010, 09:45:12 CEST

 W dniu 26 czerwca 2010 23:38 użytkownik Patryk Zawadzki <
patrys w pld-linux.org> napisał:

> zamiast

> Wysyłasz fotki do Polmosu?!

tak jak on może nie planować wysyłać fotek do Polmosu, tak ja nie planowalem
wysłać zaproszenia do wszystkich :), shit happens
---
Marcin Rybak
http://marcinrybak.com