[RescueCD] Nowa wersja 2.98 się zbliża... (insmod cannot insert: /lib/ide-core.ko File exists(-1): File exists)

Pon, 28 Cze 2010, 10:02:56 CEST

On Saturday 26 of June 2010, Arkadiusz Patyk wrote:
> Witam
> Z Waszą pomocą udało się odświeżyć  RCD - dzięki.
> (...)
> Do przetestowania: http://rescuecd.pld-linux.org/beta/

Działa mi OK po "fa", ale
po wybraniu 'la"

wyrzuca seriami:

Searching ...
insmod cannot insert: /lib/ide-core.ko File exists(-1): File exists
insmod cannot insert: /lib/cdrom.ko File exists(-1): File exists
insmod cannot insert: /lib/ide-cd_mod.ko File exists(-1): File exists

Ale mogłem przetestować  tylko na jednej maszynie - kilkuletni komp z  DVD-ROM
na PATA.

Wielkie dzięki za włożoną prace !

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,