Virtualbox-bin - dlaczego w specu nie może być odwołania do archiwum na serwerze Oracle?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pon, 28 Cze 2010, 17:23:24 CEST

On Mon, 28 Jun 2010, Łukasz Maśko wrote:

> Proste pytanie, na które pewnie odpowiedź jest łatwa, ale dla mnie nie
> znana. W specu do powyższego linijka Source0 odwołująca się do serwera jest
> zahashowana, a dopisana jest linijka wymuszająca poniekąd ręczne ściąganie
> archiwum na dysk. Abstrahując od faktu, że kiedyś nie dawało się tak ściągać
> źródeł, bo wget dodawał na końcu nazwy pliku dużo śmieci - czy jest jakiś
> inny powód, że to nadal tak jest? Piszę "nadal", bo teraz można już w speca
> wpisać właściwy adres i jest OK - nazwa nie jest zmieniana przy ściąganiu
> archiwum i paczka się buduje.

> [...]

Umieszczenie pliku na DF to też jest redystrybucja.

$ sed /^License:/p -n VirtualBox-bin.spec
License:        Free for non-commercial use, non-distributable

--
Pozdrawiam,
Paweł