upstart po ostatnich zmianach...

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Wto, 29 Cze 2010, 15:36:04 CEST

On Tue, Jun 29, 2010 at 10:02:29AM +0200, Patryk Zawadzki wrote:

> Oficjalne stanowisko deweloperów jest takie, że DBusa się nie
> restartuje. Są dwie opcje: SIGHUP albo reboot.

To co robimy? Wygląda na to, że problem nie jest wcale upstart-specific
– restart jest robione i gdy dbus-upstart nie jest zainstalowany.
Zamienić '%service messagebus restart' na '%service messagebus reload'
i wywalić %post i %postun z dbus-upstart, czy zostawić jak jest?

W ogóle mam wrażenie, że rozwój Linuksa idzie niebezpiecznie w kierunku
Windowsowego 'upgrade to co najmniej jeden reboot'. To samo z Upstartem
– tu próbowałem coś zmienić, ale zostałem olany, najwyraźniej to żaden
problem, że upgrade /sbin/init nie działa.

Pozrowienia,
        Jacek