Status php 5.3 i kiedy można na niego liczyć w PLD?

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 10 Mar 2010, 19:57:24 CET

On Saturday 06 March 2010 17:11:53 Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Wtedy gdy wszystkie łatki/funkcjonalności z naszego 5.2 będą sportowane do
> 5.3. Aktualnie sprawa utknęła bodaj na nie czytaniu php.ini itd

Konkretniej to na tym, że nikt nie ma chęci/umiejętności napisać nowej łatki
na 5.3 do obsługi naszego inkrementacyjnego budowania konfigów w zależności od
SAPI (tj php.ini + sapi.ini dla niewtajemniczonych).

W 5.3 obsługa konfiguracji została napisana od zera i trzeba napisać
kompletnie nową łatkę. Chciałem to nawet zrobić, ale za dużo zabawy - moim
zdaniem skórka nie warta wyprawki.

W tej chwili PHP5.3 działa bardzo dobrze z naszych SPECy - mam na produkcji
(+/- to że mamy aktualnie RC3 na HEAD, ale akurat uważam, że to jest ok -
zawiera wiele istotnych do działania poprawek oraz naprawia BC breaki
wprowadzone w 5.3.1).

Jesli chodzi o konfigi to dobry zabieg dopo upgr to imo:

cp php.ini > newconfig.ini
echo sapi.ini >> newconfig.ini
mv newconfig.ini sapi.ini

(tak w skrócie przynajmniej).