mpc - kolizja oznaczen.

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Śro, 10 Mar 2010, 21:39:37 CET

2010/3/10 Paweł Sikora <pluto w agmk.net>:
> ale 'gmp' i 'mpfr' nie nazywamy libgmp i libmpfr :)

Nie nazywamy, bo nie ma takiej potrzeby (inne dystrybucje również, w
większości, tego nie robią). Według mnie logiczniej jest nazwać mpc
(multiprecison) libmpc niż zmieniać nazwę obecnego mpc na "coś" ;-)

> z drugiej jesli zachowamy mpc (player) i dodamy na ftp mpc-{devel,libs}
> (multiprecison), to czy poldek sie w tym polapie? oczywicie mpc-devel
> nie bedzie miec R: mpc jak to zwykle bywa.

Połapać to się pewnie połapie, ale co zrobimy, gdy będzie trzeba dodać
pakiet -devel do mpc (player)? :-)

--
Marcin Banasiak