builder CVSROOT

Krzysztof riggyk w gmail.com
Pią, 12 Mar 2010, 20:31:05 CET

Witam,

Dziś chciałem sobie przebudować jedną paczkę ale przed zrobieniem tego coś
mnie tknęło i upnąłem sobie skrypt builder. Przy próbie budowania dostałem
taki oto komunikat:

Warning: No CVS access defined - using local .spec file
cvs checkout: CVSROOT must be an absolute pathname (not `')
cvs checkout: when using local access method.
cvs [checkout aborted]: Bad CVSROOT: `'.
Error: spec file not stored in CVS repo.

Wydało mi się to ciut dziwne. CVSROOT mam od dawien dawna eksportowane w
bash_profile:

export CVSROOT=":pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot"

i zawsze działało.

Zajrzałem do skryptu buildera i znalazłem linijkę CVSROOT="". Zakomentowałem
ją i builder ruszył zasadniczo bez problemów. Wypluł tylko linijkę

Warning: No CVS access defined - using local .spec file

i ruszył z budowaniem dalej.

Coś jest popsute czy tylko mi się wydaje?

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470