Potrzebuję pomocy w poprawnym dokończeniu speca dla amaroka

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 17 Mar 2010, 12:38:12 CET

Dnia środa, 17 marca 2010, Bartosz Świątek napisał:
[...]
> A co z patchami?

Ja nie twierdzę, że spec _jest w 100%_ OK. Paczka się buduje, nie pozostają
żadne ważne pliki niespakietowane i u mnie działa.
Co do patchy - w wersji z DEVEL zanim ją zacząłem zmieniać, patche 0 i 1 nie
były już używane. Ja nie wiem, jakie jest/było ich zastosowanie. Co do
trzeciego - jeśli go odkomentuję, efekt jest taki:

$ ./builder -bp amarok.spec
builder: Sticky tag DEVEL active. Use -r TAGNAME to override.
builder: SMP make flags are set to -j8
M amarok/amarok.spec
# $Revision: 1.217.2.3 $, $Date: 2010/03/16 19:28:39 $
Available branches: AMAROK_1_4 DEVEL AC-branch
amarok-2.3.0.tar.bz2 having proper md5sum already exists
błąd: Pobieranie /%{_Rpatchdir}/amarok-
disable_qtscriptbindings_check_fix.patch nie powiodło się: Nieznany lub
nieoczekiwany błąd
Error: package build failed. (no more info)

Nie rozumiem, skąd się bierze powyższy błąd, bo patch jest deklarowany
właściwie identycznie jak dwa inne, z którymi nie ma problemu.
Paczki do budowania i z makrami mam niby najnowsze.