Temat bumerang, czyli dialog do konfiguracji drukarek pod KDE.

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Pon, 22 Mar 2010, 20:37:27 CET

2010/3/12 Artur Frysiak <wiget w pld-linux.org>:
> [...]
>
> Coś nie tak z tym modułem albo z plikiem
> /usr/share/apps/system-config-printer-kde/system-config-printer.ui
> Może coś nie tak z PyKDE4 albo z  sip/python-sip
>
> $ sip -c . /usr/share/sip/PyKDE4/kdeui/kpushbutton.sip
> sip: /usr/share/sip/PyKDE4/kdeui/kpushbutton.sip:23: Class definition
> not allowed in a C module
>
> Nie znam się na tym :-(

I już wiem.

PyQt4.uic szuka pluginów w katalogu
/usr/lib*/python2.6/site-packages/PyQt4/uic/widget-plugins. Za pluginy
uważa jedynie pliki o końcówce ".py" a takich tam nie ma (jedynie
".pyc").

python-PyKDE4 zaraz poprawie.
--
Artur Frysiak