Co należałoby zmienić (VBox vs. kernel)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 29 Mar 2010, 15:58:12 CEST

Najnowszy VirtualBox wymaga do kompilacji modułów plików z katalogu
/usr/src/linux/scripts/selinux/genheaders/ i bez nich budowa się wywraca
(przynajmniej domyślna, innej nie próbowałem). W kernelu dystrybucyjnym
pliki te wyleciały z kernel-module-build i wylądowały w kernel-source, w
kernelu kernel-desktop są dalej w kernel-module-build. Jeśli chcę teraz
zbudować VirtualBoxa, muszę doinstalowywać kernel-source (a, jak rozumiem,
nie o to chodziło przy tworzeniu kernel-module-build).

I teraz pytanie: czy dodawać BR do VirtualBoxa wymuszający instalację
kernel-source (co w przypadku kernel-desktop?) Czy też należałoby zmienić
kernel.spec, żeby odpowiednie pliki znalazły się we właściwych pakietach?