patch do xorg-driver-video-neomagic-1.2.4

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 31 Mar 2010, 01:28:05 CEST

W dniu 31 marca 2010 01:22 użytkownik Bartosz Świątek
<shadzik w gmail.com> napisał:

> Wszystko wygłąda już ślicznie. Teraz musisz tylko odczekać
> biurokratyczne 2 tygodnie na wdrożenie tych zmian (wiesz, papierkowa
> robota, sekretarka musi wypełnić odpowiednie formularze, te muszą
> zostać zatwierdzone przez RMów odpowiednich linii dystrybucji, wtedy
> oni składają wniosek do CDG, tam jest głosowanie i potem dopiero jakiś
> zainteresowany developer to komituje do cvsu, chyba że nikogo to nie
> obchodzi to wtedy to sobie tak jest jak jest i wątek na liście jest
> bez odpowiedzi).
>
> Mimo to, dzięki za tego patcha.

Uhm, jednak aż tak ślicznie nie jest. Nie podoba mi się linia:

Patch:		neomagic-usleep.patch

Powinno być:

Patch0:		neomagic-usleep.patch

i to tyle. Popraw i prześlij kolejnego diffa.