Re: ejabberd+erlang nie działa z nowym openssl

Marcin Rybak marcin.rybak w gmail.com
Wto, 4 Maj 2010, 09:57:39 CEST

 W dniu 3 maja 2010 23:50 użytkownik Robert Grauzenis <dzeus w dc.net.pl>napisał:

> Witam,
> erlang przebudowany z nowym openssl nie działa. Ejabberd wstaje, ale
> próby połączeń TLS go zabijają, ma ktoś podobnie. Zostałem z ręką w
> nocniku po aktualizacjach :(
>
> --
> Robert Graużenis
>
> uff, a miałem wczoraj upgrejdnąć... Swoją drogą? Kto to wpuścił do głównego
drzewa? to już któryś z kolei błąd że po upgrejdzie przestaje działać, czy
PLD przewiduje możliwość downgrade, inaczej niż przez budowanie starszej
wersji ręcznie ze speców?

Pozdr,
---
Marcin Rybak