KDE4 - Ikony crystal project pośród oxygen

Krzysztof riggyk w gmail.com
Wto, 11 Maj 2010, 11:35:18 CEST

Dnia wtorek 11 maj 2010 o 11:12:08 Paweł Sikora napisał(a):
> rpm -qf $sciezka prawde ci powie.

Też w końcu na to wpadłem... Ta ścieżka należy do kde4-kde3support. Wcześniej
nie miałem kde3support w ogóle. Jak pamiętam to poszło mi z upgradem chyba
keepassx, co wydało mi się ciut dziwne, ale nie zwróciłem na to uwagi.
Wywaliłem kde3support w cholerę, zaowocowało to zniknięciem ikon z kmaila.
Potem przeinstalowalem jeszcze raz kde4-icons-oxygen-* i jest ok.

Swoją drogą ciekawe co spowodowało, że po instalacji kde3support zrobił się
taki burdel... I z jakiej okazji w ogóle mi poszło po zależnościach, skoro nie
mam nic w systemie co tego realnie wymaga.

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470