[TH] Open Office Calc - nie respektuje opcji "Automatycznie zawijaj tekst"

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pią, 14 Maj 2010, 10:09:41 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 22.03.2010 18:07, od Marcin Banasiak:

> Nie mam pomysłu co może być nie tak, a u mnie zdaje się działać.
> Zawijanie tekstu zawija jak trzeba, a opcja "Dzielenie wyrazów
> aktywne" działa również po ponownym wczytaniu arkusza (chyba, że nie o
> to chodziło).
Pozwolę sobie odświeżyć ten temat. Problem wydaje się dotyczyć tylko plików ".xls". Przy używaniu natywnych formatów OO
(".ods") nie ma najmniejszych problemów. Tym niemniej jest to bug - w OO v.2 tak nie było.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski